woensdag, maart 22, 2006

Al weer een feestje en snelle handel

Jawel, al weer een feestje. Hoewel Christine al per 1 maart niet meer werkt, had ze nog niet officieel afscheid genomen. Gisteren werd de schade alsnog ingehaald en bezocht ze haar oud-collega's bij The Clown Club. Die hadden allerlei presentjes voor haar: een zelfgemaakt boekje met foto's en persoonlijke wensen van de medewerkers, een paar klompen met alle namen erop, wat lekkernijen, een paar mooie geel- en witgouden oorbellen en nog wat om zelf te besteden. Veel leuke dingen dus om te bewaren als aandenken aan haar werk en collega's in Nederland.

Vanmiddag werd ik gebeld door een accountmanager van één van de verhuisbedrijven die destijds een offerte had gemaakt voor onze verhuizing. Hij was uiteraard benieuwd of er een opdracht in zat. Helaas moest ik de man teleurstellen, aangezien we immers besloten hebben alles zelf te doen. Maar, op een ander vlak konden we wel wat voor elkaar betekenen. Toen hij een paar maanden terug bij mij was voor de offerte, bleek hij erg gecharmeerd van onze Bang & Olufsen TV, stereo en luidsprekers. De decadente speeltjes uit mijn vrijgezellentijd, zeg maar. Hij vertelde toen dat hij van een andere klant zo'n zelfde TV had gekocht en eigenlijk was hij wel geïnteresseerd om van mij de bijpassende stereo te kopen. Ik hield toen de boot af, aangezien ik liever alles in één keer wilde verkopen. Vandaag vroeg hij er weer naar en gaf hij aan de hele set wel te willen kopen en daar had ik natuurlijk wel oren naar. We kwamen snel een prijs van 2.500 euro overeen en half april komt hij het hele spul ophalen. Dat was dus snel, onverwacht en plezierig zaken doen; zulke verhuizers zie ik graag.

1 Reacties:

At vrijdag, maart 24, 2006 6:18:00 a.m., Blogger Petra schreef...

Leuk een afscheidsfeestje van het werk. Het zag er wel heel mooi uit hoor je B&O set. Denk dat de koper daar heel erg blij mee gaat zijn...
Groetjes Petra

 

Een reactie posten

<< Home