vrijdag, februari 03, 2006

Laatste ticket geboekt

De afgelopen dagen was er weinig voortgang op emigratiegebied. Mijn projecten op het werk zijn momenteel even extra druk en dan blijft er weinig tijd over voor andere zaken. Maar, we hebben wel het laatste nog benodige vliegticket geboekt. Dit ticket zorgt ervoor dat ik op 17 april weer terug kom in Nederland en Christine met de kids tijdelijk achterlaat in Amerika. Ik heb dan m'n handen vrij om alles in te pakken, op te ruimen, af te voeren, in te laden en noem maar op. Op 28 april vlieg ik dan weer terug naar Amerika.

1 Reacties:

At dinsdag, februari 28, 2006 9:37:00 a.m., Anonymous Anoniem schreef...

Beste Marcel,
Ik lees regelmatig jouw bloc en het lijkt wel of ik iedere dag bij je op visite ben en mij alles vertelt. Wat ben jij een organisator !!!.
Met veel vreugde en een beetje weemoed denk ik terug aan onze fantastische tijd in het Rijks-archief in Den Haag, maar ook onze glorietijd in Dirksland met de Special over Goeree-Overflakkee. Ik wil je blijven volgen en met je in contact te blijven in Amerika....!!
Thil en ik wensen jou, Christine,
Emily en Matthew alle geluk, gezondheid etc. in de States.
Bestaat er nog de mogelijkheid jullie allen de hand te drukken ?
Bel maar op wanneer het gelegen komt
Je goede vriend uit Nieuwerkerk aan den IJssel
Bram van Evelingen

 

Een reactie posten

<< Home